wrod-o Bu konuyu template paylaşmak için açtım. ilgi gösterip template gönderirseniz sevinirim :cool:
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: wrod-o Bu konuyu template paylaşmak için açtım. ilgi gösterip template gönderirseniz sevinirim :cool: Ne templatesi paylaşmak istiyorsun acaba? :confused:
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo gardasim black god un seysini indirsene ne gerek var topic'e mopic'e Topic'te zararlı birşey yok ki. ;)
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo gardasim black god un seysini indirsene ne gerek var topic'e mopic'e hemen niye azarliyonki?? sadece sölemis........ sende mod oldun birden bire :rolleye3:
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo gardasim black god un seysini indirsene ne gerek var topic'e mopic'e Üstelik "Black God'un seysini indirsene" demek ne demek ya? :D
ZoRo yaw o an aklima gelmedi :D BlackGod_Logo_Texture_Pack-2 u indir :D dicektim .. adriano sen template cize bilyon mu ? cizemiyosan ki cizemiyon diger butun template ler o paketin icinde var topic'e ne gerek var ki ?
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo yaw o an aklima gelmedi :D BlackGod_Logo_Texture_Pack-2 u indir :D dicektim .. adriano sen template cize bilyon mu ? cizemiyosan ki cizemiyon diger butun template ler o paketin icinde var topic'e ne gerek var ki ? sen biraz kit anlayislisin galiba .ben template ciziyom diye biseymi dedim .adam template yapip buraya koymak istyiormus sende: : topice ne gerek var : demissin birisi senin : forma calismalarin : topicine : bu topice ne gerek var ayni formayi blackgodta yapti : dese nasil olur?? :confused: :rolleyes:
ZoRo arkadasim biras terbiyeli ol bu 1 ! arkadas ilgi gösterip template gönderirseniz sevinirim demis GONDERIRSENIZ demis kendi cizip gondermicek cizilenleri paylasalim demek istemis Ayrica uzatma yeter ...
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo arkadasim biras terbiyeli ol bu 1 ! arkadas ilgi gösterip template gönderirseniz sevinirim demis GONDERIRSENIZ demis kendi cizip gondermicek cizilenleri paylasalim demek istemis Ayrica uzatma yeter ... Çocuklar lütfen daha sakin olalim burası tartişma forumu değil paylaşim amaçli LÜTFEN!
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo arkadasim biras terbiyeli ol bu 1 ! arkadas ilgi gösterip template gönderirseniz sevinirim demis GONDERIRSENIZ demis kendi cizip gondermicek cizilenleri paylasalim demek istemis Ayrica uzatma yeter ... terbiyeyi sendenmi ögrenecem bu 1! scn den BlackGod PAck indirilmiyo server hatali bu 2 Tek BlackGod template cizmiyo örnek: DiMuratti ciziyo yani oda buraya koyabilir bu 3
aloneshaitan blackgod un yaptıkları çok güzel fakat sitenin dosyalar bölümündeki link ölmüş sayfayı görüntüleyemiyor:(((((( aynı şekil face patch 2.0 ıda aynı şekill bu iki patchin direk linkkleri warsa yazarmısınız plzzz
hedache ben de bos forma template'i ariyorum. bende bi kac tane var da, sanirim black god'un ilk paketinden onlar. ozellikle gs 2006 kirmizi (kirmizi-kirmizi cubuklu) formasinda kullanilan template'i ariyorum. herhangi birinizde varsa (tahminimce blackgod'in 2. paketine sahip olanlarda vardir) buraya sadece o resmi post edebilir misiniz, ya da butun paketi indirebilecegimiz bi link. saolunuz.
ortansevin Forma yapımı için temp arıyan arkadaşlar aşağıdaki Kit Templates linkinden edinebilirler (Mirust,puma,nike,adidas,kappa,diodora,rebook,umbro ve diğerleri ) Kit">http://www.pesturkey.com/showthread.php?t=572>KitTemplates