n-gage imi satıyorum.Telefonla birlikte orjinal şarj aleti,orjinal kulaklığı,normal kulaklık takabilmek için aparat,2 adet orjinal bl5c pil(bi tanesi 1 ay kadar önce club nokiadan alındı,biri de telefonun kendi orjinal pili)+çelik pil,512 mb Rs-Mmc Hafıza Kartı,Flexy marka mmc readerlı optik mouse ve oyun,program cdsi veriyorum.16.10.2005 e kadar garantisi var yani 2,5 ay daha var.Fiyatı düşürdüm **270 YTL** istiyorum.Tekliflerinizi bekliyorum