1) Bilgisayarı her açtığımda karşıma C: penceresi çıkıyo. Hani Bilgisayarım'a grip ordan C:'yi çift tıkladığınızda açılan pencere. Her defasında açılmasını nasıl engelleyebilirim?
2) İnternete bağlıyken eğer işlem yapmazsam(birşey download edio olsam bile) bi süre sonra hattan düşüyo
3)EN ÖNEMLiSi NViDiA'nın güncel driver'ını yükledim. Bunu nasıl kaldırabilirim? Driver'ı komple kaldırmadan