Ryan Atwood Arkadaşlar sitelerde bulamadım. İçinizde yamayla uğraşan arkadaşlardan rica etsem yapabilirler mi? Ya da kesin bi link biliyosanız verebilirsiniz de. Bu arada GTA San Andreas için aradığımı özellikle vurguluyorum.Araçların resimleri; BMW M5 BMW 760li LAN ROVER FREELANDER RANGE ROVER Arkadaşlar biliyorum çok şey istedim ama araçların siyah olması mümkün mü?(Patchmaker'ların yardım edeceğini umuyorum.) :rolleyes:
You_Souf Bende BMW M3 var siyah istersen alabilirsin... http://rapidshare.de/files/3582567/1121650991_BMW_M3.rar.html
mcfighters you_souf senin a.qrım baq dalga mı geçion. al sen o f1 aracının siviri köşesini götüne sok o k? hazır olduunda ara yardım ediim itinayla göte sokulur:D lahman da yapıom ebene sor o bilir beni ;)
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: mcfighters you_souf senin a.qrım baq dalga mı geçion. al sen o f1 aracının siviri köşesini götüne sok o k? hazır olduunda ara yardım ediim itinayla göte sokulur:D lahman da yapıom ebene sor o bilir beni ;) Bu sitede küfür yok bilmiyomusun :mad: :mad:
Ryan Atwood Ya beyler konu dağıldı ama ha. Range rover yok bu arada bu sitelerde. Bulamazmıyız arkadaşlar?
baron abi hepiniz yabancı sitelerdesiniz birazda türk sitelerine destek verin www.gtaturk.com a girin destek verin bmw ordada var
_Ki©Ke®_ Ya şuraya bak bebeler bize küfür ediyo biz forumdan atılıyoruz.Bu nasıl iştir anlayamadım...baron saolasın ayrıca gtaturk.com güzel bi site...
baron birde www.gtaturkmania.tk var gtaturk kadar güzel değil idare edin biz böyle gtainside'a falan destek vermeye devam ettikçe bizim Türklerin ufak siteleri gelişemez
Ryan Atwood Orjinal Mesajı Yazan: _Ki©Ke®_ Ya şuraya bak bebeler bize küfür ediyo biz forumdan atılıyoruz.Bu nasıl iştir anlayamadım...baron saolasın ayrıca gtaturk.com güzel bi site... Yusuf harbiden yazık sana baba ya. :D Şikayet etsene öteki bebeyi. Hey allahım ya nelere kaldık. :mad:
_Ki©Ke®_ eywallah saolun ya benim en ufak bi yanlışım yok neyse boşver bi bebe espiriden anlamazsa cezasını biz cekeriz salık olsun...