FloGaL arkdaşlar diyoruz biz beşiktaşlıyız ama ne yaptık tabi yapanlar var ama yapmayanlar mesela bi forma bile almadan bi maça bile gitmeden fanatiğiz dioo sonra küfüre başlıo böle adamları aramızda tutmayalım bence en azından bi anahtarlık falan alsa çünki bizim verdiklerimizle yapılıo herşey bana katılanlar olursa sevinirim :sly:
***Ronaldinho*** Şampiyon olduğumuz yıldaki nostalji formaların hepsi var pek maçlara gidemiyorum alanya-istanbul arası ooo yakın olursa özel maçlara gidiyorum ya da yakın deplasmanlara gidiyorum ama çok az gittim resmi maça :,(
m0K0k0 6 tane formam var yetermi birde ben antalyada oturuyorum antalyaspor 1. ligdeyken beşiktaşın geldiği maçlara giderdim birde efes kupası oluyo burda beşiktaş geldiği zaman giderdim heyt o zman takımda kimler yoktuki şifo mehmet nihat fln onları izlemiştim
.ArThuR. hmmm 2 yeni açk kombinesi 6 tane forma ( 4puma ikisi umbro) inönüdeki her maça gidioyorum......
yusufalper Orjinal Mesajı Yazan: ***Ronaldinho*** Şampiyon olduğumuz yıldaki nostalji formaların hepsi var pek maçlara gidemiyorum alanya-istanbul arası ooo yakın olursa özel maçlara gidiyorum ya da yakın deplasmanlara gidiyorum ama çok az gittim resmi maça :,( valla bende :)