Engin-gs Dün adamın teki(ismini unuttum) Number 1'a çıktı. Dale Don Dale'yi farklı bir versiyonla söylüyor. Sanırım bazı yerlerinde Türkçe de vardı. Şarkıyı tam dikkatli dinlemedim öyle çalıyordu arkada. Tam bir Türk sanatçı klasiği!!! Yabancı şarkıcılara özenmek!!! :mad: Uyuz oldum adama zaten salağın biriydi :kusmuk:
B_e_C_k_H_a_M_07 bu arada gecenlerde italyan televizyonu rai yi izliyodum.Bir şarkı çaldı yapılan dans ve sarkının melodisi rimi rimi ley sarkısıının aynısı.Heralde bu sarkıda ozenti.Eger boleyse tam bi rezillik ulusal bi yarışmaya ozenti bir şarkıyla girmek!!!
CarlosSantana off bu adamı ben de gördüm iğrenç herifin teki!!! yaptığı da tam özentilik piyasa olmuş bi şarkıyı kendine göre tekrar yorumluyo ben de piyasa yaparım umuduyla
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana off bu adamı ben de gördüm iğrenç herifin teki!!! yaptığı da tam özentilik piyasa olmuş bi şarkıyı kendine göre tekrar yorumluyo ben de piyasa yaparım umuduyla pek alakası yok ama sen nie 3 kelimede bi enter yapıon...msn'mi sandın :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana off bu adamı ben de gördüm iğrenç herifin teki!!! yaptığı da tam özentilik piyasa olmuş bi şarkıyı kendine göre tekrar yorumluyo ben de piyasa yaparım umuduyla işte budur.... kendini tanıtacak ya nasıl bi maymunluk yapsam diye düşünüyorlar
MFK-1 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ işte budur.... kendini tanıtacak ya nasıl bi maymunluk yapsam diye düşünüyorlar Evet bu özentiliğe hiçbir zaman anlayamadım anlayamıyorumda.....
xxxxxxxxxxxxxxxx ewet geçenlerde dale don dale duydum bi yerde ama warya böle söleyen değişik yorum değişik arkadaki kız değişik ulan ne lan bu dedim meğer onu söleyen tolga karel miş tam özentilik