Black God Takımımız G.Birliği maçı için start aldı 02 Ağustos 2005 Salı Takımımız yeni sezon hazırlıklarını pazar günü Maltepespor ile yaptığı son hazırlık maçından sonra tamamladı ve 1 günlük iznin ardından bu sabah 10.00’da yaptığı ilk idmanla G.Birliği maçı hazırlıklarına başladı. Bir buçuk saat süren antrenmanda oyuncularımız önce düz koşu ardından açma germe ve sahayı yanlamasına yaptıkları tempolu koşunun ardından üst sahada yaptıkları koordinasyon ve istasyon çalışmalarıyla günün ilk idmanını tamamladı. Oyuncularımızın neşeli oldukları gözlenirken birbirlerine yaptıkları şakalar ise görülmeye değerdi. Haber ile ilgili diğer fotoğraflar Haberler- Kulüpten- Futbol- Basketbol- Voleybol- Diğer- Kısa Kısa Futbol kategorisindeki son 5 haber- Takımımız G.Birliği maçı için start aldı- "Konuşmalarım farklı algılandı"- Çift antrenman- Rüştü Reçber sağlık kontrolünden geçti- "Alex, Everton’lu oyuncuları da kendine hayran bıraktı"