Daum'un hayâlleri suya düştü. F.Bahçe yönetiminin, kulübü Schalke 041e 2.5 milyon Euro'ya anlaştığı Hamit Altıntop "1 yıl daha burada kalmak istiyorum" yanıtını verdi
F.Bahçe'de yeni sezon öncesinde 2. başkan Nihat Özdemir'in "Transferi kapattık" sözlerine rağmen, teknik direktör Daum'un "Böyle söylemesi iyi olmuş. Alınacak oyuncu da sürpriz olur" demesiyle canlanan transfer tartışmalarında, Hamit Altıntop'tan son dakika haberi geldi. Teknik direktör Daum'un listesinin ilk sıralarında bulunan milli oyuncunun yapılan son görüşmede "1 yıl daha kulübümde kalmak istiyorum" dediği öğrenildi.
Bir süredir Hamit'in transferi için uğraşan sarı-lacivertli yönetimin son olarak Schalke 04 kulübüyle anlaşma sağladığı ve 2.5 milyon Euro'luk bonservis bedeli karşılığında onay aldığı belirtildi. Ancak Hamit Altıntop, F.Bahçeli yöneticilere "1 yıl sonra seve seve F.Bahçe'ye gelmek isterim. Ancak bu yılı da Almanya'da geçireceğim. Gelecek yıl bonservisimde de indirim yapılmasını sağlarım" deyince transfer hayâlleri suya düştü