Rüştü ve Anelka kadroda yok!
Birinci Süper Futbol Ligi'nde 2005-2006 sezonunun açılış maçında yarın deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak Fenerbahçe kaleci Rüştü ve Anelka'dan yoksun olarak Ankara'ya gitti. Maç için son çalışmasını Samandıra Tesisleri'nde gerçekleştiren Sarı Kanarya, Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan özel uçakla başkente hareket etti.
Takıma yeni katılan kaleci Rüştü ve sakatlıktan yeni çıkan Anelka'nın yer almadığı maç kadrosunda, sakatlığı nedeniyle tedavisi süren Servet, kaleci Recep, genç oyuncular Gürhan, Kerim ve Can da bulunmuyor.
Fenerbahçe'nin 18 futbolcudan oluşan kadrosunda Volkan, Serdar, Önder, Luciano, Deniz, Ümit, Mahmut Hanefi, Aurelio, Selçuk, Kemal, Serkan, Mehmet, Alex, Appiah, Olcan, Semih, Tuncay ve Nobre yer alıyor.
Kaynak: AA
-------------------------------------------
Kale Volkan'ın...
Sezonun açılış maçında yarın Gençlerbirliği ile karşı karşıya gelecek olan Fenerbahçe, bugün özel bir uçakla Ankara'ya gidecek. Son çalışmasını bu sabah Samandıra'da yapacak olan Kanarya'da Daum'un sahaya süreceği 11 de belli oldu. Bir ara hızlandırılmış bir çalışma programı hazırladığı Rüştü'yü Ankara'ya götürmeyi ve hatta kaleyi teslim etmeyi düşünen Alman hoca, son anda karar değiştirdi. Tecrübeli teknik adamın bu kararı almasında iki faktör rol oynadı.
-----------------------------------
Daum'dan erken gol uyarısı...
Fenerbahçe Teknik Direktörü Daum, yarın oynanacak Gençlerbirliği maçı öncesi oyuncularına uyarılarda bulundu. Ligdeki ilk maçın hiçbir zaman kolay olmadığını belirten Alman hoca "Eğer erken gol bulursak işimiz daha kolay olur. Bu yüzden maça baskılı başlamalı ve gol bulmalıyız" diye konuştu. Daum golün gecikmesi halinde telaşa kapılmamak gerektiğini de ifade ederek "Ankara'da büyük bir taraftar desteğine de sahip olacağız. Bu da önemli bir avantaj oluşturacak. İstanbul'a üç puanla dönmeliyiz" dedi.