tayfurcan zorlu lig 4 gün sonra başlıyo..son şampiyon lige Ankara deplasmanıyla başlıyo...tahminler yorumlar vs .... Gençler 1-Fenerbahçe 4 ;) maçtayız ...cavcav kale arkdalarını 50 yapar yine :mad:
fbercan25 Orjinal Mesajı Yazan: x_large 0-2 alcaz maçı Gençlerbirliği hem konyaya hem ankaraspora yenildi onlar hazırlık macı pek önemli değil o maçların sonucları...inallah iyi bir baslangıc yaparız
hellraiser Fenerbahçe alır bence %70.Ufak bir ihtimal beraberlik diyorum,Gençlerbirliği eskisi gibi korkulacak bir takım değil,ayrıca Fenerbahçe evinde gibi oynayacak Ankara'da.
nuso bencede rahat alıcaz macı defanslrı cok kotu evet arkadsında dedigi gibi genclerbirligi arık o kadar korkulucak bi takım diiiiil
gurayerdem macı alırız almasınada bu cavcav biletleri yine 50 milyon yapar heralde... ama gidecez napalım baska care yok:(
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Macta skorboard tarafında bulusalım scn li kardeşler bulusalım ii olur... bende skorbord kale arkasında olcam
CarlosSantana her ne kadar gençlerbirliği eskisi gibi olmasa da her zaman 3 büyüklere ters gelen bir takım olmuştur maç berabere biter 1-1 veya 2-2