Eagle-Eye konya'nın hazırlık sürecini veya maçlarını kim izledi de 3-0, 5-0 uçmuşuz. aykut kocaman bakalım nasıl hazırladı, bursaspor maçını da izledik galatasaray'ın ilk haftalar genelde hep zor olur tek farklı galibiyet olsa yeter
eLanvitaL kral oynamayacağı için onun yerine ümit karan oynayacak golleri ise ümit,necati ve sasa iliç atar. :cool:
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: blackcold kral oynamayacağı için onun yerine ümit karan oynayacak golleri ise ümit,necati ve sasa iliç atar. :cool: Kral neden yok?
Eagle-Eye Hakan bağırsak enfeksiyonu geçirmişti 2 gün dinlendirildi ve bugünkü antrenmana çıktı oynayacak yani.. yalnız aynı rahatsızlığa bugün orhan yakalanmış
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Bir Ceyhunmu o kadar etkileyecek... ya cehyunu geçen sene görmedin heralde...adam döktürüyodu...çalımlamadıı adam kalmıodu maçlarında...zaten bi o bide yusuf şimşek..bu ikisi fenere süper katkı yapıodu ama işte fenerin kafasız ozamanki t.d. si sattı.bu adamın cezalı olması bizim işimize çook yarıcak
hellraiser Ceyhun'da Yusuf'ta o kadar önemli oyuncular değil bence topu ayaklarında çok fazla tutuyorlar ve bu nedenle 10 top alırlarsa 7tanesini kaybediyorlar.Teknikleride çok yüksek değil.Bazı küçük takımların küçük maçlarını kurtarabilirler sadece.
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Teknikleride çok yüksek değil. Yusuf'un mu teknigi yüksek degil e yuh yani.Belkide en teknik türk oyuncudur.Kac tane yusuf tarzı calım atabilen adam gördün?neyse konu dagılmasın