beyler bu olay tamamen başımdan geçen çok matrak bir hikayedir. 2 parçadan oluşur ikisi birbiriyle bağlantılıdır.
2 ay önce bi kızla konuşuyordum. tabi ben kızı tavlama triplerindeyim. nese baktım bi gün walkman dinliyor. dedim meraba ne dinliyosun al bak diye walkman i bana verdi. ben tabii. ooo bende bunu çok severim ne güzel sölüo deil mi? dedim halbuki hayatımda ilk defa duyduğum bi şarkıcıydı. :D:D:D dedim başka kimleri dinlersin. soner arıca dedi ama kasedi kaybettim dedi üzgün üzgün. bende sazan gibi aaa ben her gün dinliyorum istersen yarın sana kasedi getiriyim dedim. (bi müzik marketten bulurum die düşündüm...) ama aksilik 3 tane müzik market dolaştım ama nası bi hıyardır ki bu soner arıca hiç bi yerde yok. dedim oğuz şimdi kızın karşısında boku yedin. nese bi sonraki günü kara kara düşünüyorm ben bu arada. ertesi sabah çıktık kızın karşısına "aaaa ben sana o kasedi getirecektim deil mi" deyip kendime unutmuş havası vermeye çalıştım. kız yüzünü buruşturdu "yalancı" deyip çekti gitti. tabi karizma sıfır.
ve Dün..
yine bi kızı tavlama triplerindeyim. konuşuyoruz havadan sudan ama bi süre sessizlik oldu. bende mal gibi kimleri dinliyorsun dedim. gökhan özen in yeni kasedine bayıldım dedi. aaaa benim bilgisayarda onun full albümü var dedim. (bu sefer işi sağlama almak istedim ama...)
kızı ne dese beğenirsiniz...(zaten pek teknolojik bi kız deil)
yarın harddisk i getir de bizim bilgisayar a takalım
muahahaha anladım ki bi daha kızlarla müzik konusu açılmamalı...
nedir bu müzikten çektiğimiz.