bilgisayarıma bloodhound isimli bir virüs bulaştı. norton ve ad-aware antivirüsleri işe yaramadı. sorunum şu: explorer ı tıkladığımda siteye benzeyen ama site olmayan bi ekran geliyor. adres çubuğunda bu ekranın benim c nin altındaki bi dosya olduğu anlaşılıyor. bu da temp dosyası. temp i boşaltıyorum ama her defasında gene dosyalar geliyor ve bu dosyalardan birkaç tanesi silinmiyor.. umarım anlamışsınızdır. formattan başka bi çaresi olan yardım ederse sevinirim