Black God Bundan sonra 2006 formalarını bu konuda toaprlıycam yorum yapmak isterseniz http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=560557#post560557 bu linke tıklayabilirsiniz bu forum yorumlara kapalıdır formaları kullanmak isterseniz resmin üzerine sağ tuşla tıklayıp farklı kaydet i png olarak yaparsanız ve graphic studioda açıp kullanırsanız transparanlık ayarı yapmanıza gerek kalmaz
Black God Gk Home 1 Away Alternative 1 Alternative 2 Third 1 Third 2 Third 3 Third 4 Third 5 Third 6 Third 7 Third 8 Third 9
Black God Mavi Kaleci Formaları 2 3 4 5 6 Turuncu Kaleci Formaları 2 3 4 Çubuklu Formalar 2 3 4 Parçalı Formalar 1 2 3 4 BJK SİYAH 4 Beyaz Formalar 1 2
Fr€Z€ Abi hepsi güzel ben eskiden forma yapıyordum ama bukadar üzel olmuyordu sırf senin gibi yapamadıgım için forma yapmayı bıraktım:)
âİ£T10 Blackgod istersen konuyu kilitle....Yorumsuz olsun..Daha önceki gibi..Millet yine belirttiğin yere yazsın yorumu..Öle çok güzeldi...