TheMouzy Ben derim ki eurovision 2006 da türkiyeden ajdar gitmeli.rimi rimi 13. olduysa buda en azından 3. olur demiş nane nane insancıklar şarkıcı görsün!!!! :hihi:
GOZİT ünlü biri katılmasın başka ülkelerde hep amatörler katılıyo .geçen seneki gibi eleme yapılsın. bu yarışmayı en çok önemseyen biziz herhalde?
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean Grup Hepsi süper olur bence :meksika: grup hepsi hepsi birlikte katılırsa güsel olur muahahahaha :D:D:D:D:D
cracks grup hepsi katılsın erenimi vizyonlarda görmek güzel olur. hem yalan piyasaya sürüldüü için o şarkıyla katıanamaz