Makaay Orjinal Mesajı Yazan: cracks ohoo aykut kocaman kurtarsaydı istanbulu kurtarırdı. varmısın olm iddasına gs bu macı kazanamayacak.nesine istersen kaybedersem 1 hafta sonra alırım
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Makaay varmısın olm iddasına gs bu macı kazanamayacak.nesine istersen kaybedersem 1 hafta sonra alırım tamam.zaten istanbula gelion..biz bu maçı alıcaz...