gs taraftarlarını şöle ayırmak lazım
2000 den önce
2000den sonra bence 2000 den önce gs li olanlar 5-6 milyonu geçmez. hatta hatırlıyorum 4 yada 5. sınıftaydım. bizimkiler öle bir şeydi ki hababam sınıfı gibi tüm sınıf fb liydi nerdeyse. ama 17 mayıs tan sonra okula fb forması ile gelen dönekler. okula re re re ra ra ra gassay gassay cimbombom diyerek girdiler. pü sizin sıfatınıza :D:D:D:D:D