ben geçen gün cuma ya giderken hasta oldum,başıma güneş geçti,ondan sonrada 2 saat gta san andreas oynadım yani radyasyonuda yedim, eve bi gittim akşam bir baş ağrısı bir mide bulantısı, kusmalar falan,buz gibi terler,battaniyeler kat kat....
sizin geçrdiğiniz en büyük hastalık ne?