Fingon Arkadaşlar appiahın yüzünü yapan birisi yok mu varsa bizimle paylaşsın.Ustalarımızın cevabını bekliyorum.Ben yapmasını bilsem yapcam valla!!!!
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: Fingon Allah allah acele işim vardı actım hem ben evden 146 dan 56k ile bağlanıyom Appiah'ın yüzü var, ben yaptım. Ama henüz yayınlanmadı. Yayınlandığı zaman alabilirsin. :drooling: