Teknik yönden eksiklerinin bulunduğunu belirten yıldız futbolcu, takımla yapılan idman sonrasında çalışmalara devam ettiğini belirterek, "Gelecek yıllarda kendimi geliştirmeye devam edeceğim" dedi.. Fenerbahçe Dergisi'nin ağustos sayısında açıklamalar yapan Serkan, yoğun antrenman temposundan, yorgunluk hissetmediğini belirterek ''Bu Allah'ın bana bir lütfu. 2 saatlik bir idman ve 15 kilometre koşudan sonra biraz ara verip, duş alsam 2 saat daha idman yaparım gibi geliyor. Ayrıca bütün maçlar 90 yerine 180 dakika olsa ve ben de kendimi ona göre programlayabilsem, çok fazla iddia etmiyorum ama oynarım diye düşünüyorum'' şeklinde konuştu. -''İDMAN SONRASINDA DA ÇALIŞIYORUM''- İdmanlardan sonra topla teknik yönten eksiklerini gidermek amaçlı çalışmalar yaptığını belirten Serkan, ''Çok koştuğumda teknik kapasitemi bazen oyuna yansıtamıyorum. Bunu düzeltmem gerekiyor'' dedi. Serkan, gelecek yıllarda kendini geliştirmeye devam edeceğini ifade ederek, şöyle devam etti: ''Şu sıralar teknik kapasitem daha ilerledi ve bilinçli oynamaya başladım. Ortalarımı geliştirmeye çalışıyorum. Maç oynadıkça oyun zekam gelişiyor, tecrübem artıyor. 3-4 yıl kendimi geliştirmeye devam edebilirim. Avrupa'ya açılabilmem için bu aşamaları geçmem şart.'' Kendisini her mevkide geliştirmesi gerektiğine inandığını söyleyen Serkan, ''Hoca beni sağ bek oynatıyor, bazen orta sahaya çekiyor ama benim için orta saha daha iyi. Eskiden futbolcu tek mevkiide oynardı, şimdi birçok mevkiye geçebiliyor. Yeri geldiğinde futbolcu stoper de oynayacak. (Neden ilk 11'de oynamıyorum) diye isyan etsem ben kaybederim. Onun için de çalışıyorsun, çalışıyorsun, çalışıyorsun...'' şeklinde konuştu.