2 ay bu oyunu oynadım, sonra asosyal olmaya başladığımı farkettim. Daha dün uninstall ettim oyunu. Lvl 41 archer'ımı da satmaya çalışıyoruz NecromanceR ile. Zor oldu baya ama kurtuldum sonunda :) Okulu, işi olanlar asla bulaşmasın.
Bu arada oyunda herşey ekim ayında sıfırlanacak ve oyun paralı olacak.