Marburyinni takası belkide isiah thomasın yapıcağı ilk ve tek hayırlı iş olur marbury iyi oyuncu ama hem salaryisi hemde faydalı oyuncular alabilmek için tek heyecan verebilen isim.
Ama ısiah thomas kendi oynamadığı sürece bu iş olmaz :) bu kadar saçmalık üstüste yapılırmı ya.Geçen sezon başında 50 tane hata yaptı ama yinede çok sağğlam bir pota altı(kurt thomas,nazr mohammed)bu 2 si için gereksiz zaten sweetney varken çok daha gereksiz malik rose ve jamal crawford varken q-rich alındı.New york babayı alır şıkkını işaretleyiom :D zaten hadi marburye iyi kontrat verdin peki tim thomas ve alan houstona nasıl bu kadar yüklü kontrat verirsin.
Lary brown şerefsizin önde gideni :D rip hamilton finalde kobeye faul yapmamıştı biz basketbolun güzeliiğini bozmak istemiyoruz falan ayağına getirdi madem bu kadar duyarlısın son durağım detroit derken nasıl new yorka gidersin :D