oydemir Arkadaşlar FENERBAHÇE'mizin EWERTON'a atmiş oldugu gollerin görüntüleri (opmov) indirdiğiniz winrar klasörden çıkan opmov dosyalarını direk DAT klasörünün içine atmaniz yeterli hepinize iyi seyirler dilerim:) Mehmet YOZGATLI muhteşem füze golü işte link:http://rapidshare.de/files/3537158/opmov__YOZGATLI_.rar.html Alex De SOUZA muhteşem frikik golü (90) işte link:http://rapidshare.de/files/3538214/opmov__ALEX_.rar.html
Mc.Speedy tşkler oydemir yine fb ye yönelik çalışmalardasın ellerine sağlık...hataların var abi 1.Ewerton değil Everton 2.Alex in golu 90 değildi yani maça bende baktım :D :D :D :D :D
balyoz Büyük Fener ve Fenerliler aşkına, Goller ve roller. Fener atar Oydemir yapar. Ellerine sağlık üstadım... Başarılarının devamını dilerim.... :) :D ;) :sly: