Ahmetk46 Bugün İngiltere ile maç yapıyordum İngiliz oyuncunun birine Celaleddin dedi.... Birde Taraftar sesleri biraz kötü çıkıyor...Bunları düzeltirseniz çok iyi olur :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: racer_man Virüslü yamayı indirirsen öyle olur Arkadaşim kınıyorum seni ayıp yaptiğin :krmzkart: (Sen yamaya çamur atıcana esas mesleğini yapmaya devam et açıkcası özel mesaj yolu ile reklam yapmaya Anladın sen!...)
racer_man Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Arkadaşim kınıyorum seni ayıp yaptiğin :krmzkart: yalanmı söylüyoruz.Dosyaların içine trojan ve worm koyuyorlar bilerek
Ahmetk46 **Ayrıca Champions League'de Galatasaray vs takımların kadroları değişik çıkıyor!.......** :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: