burak35 WE TURKA 2.0 MÜKEMMEL Bİ YAMA OLDUĞUNU TARAFLI TARAFSIZ HERKES KABUL EDİYOR.PEKİ HERŞEYDE OLDUĞU GİBİ BAZI KÜÇÜK EKSİKLİKLER OLMUŞ OLAMAZMI?TABİKİ OLABİLİR.BUNLARI BU TOPİK ALTINDA PAYLAŞALIM.BÖYLECE YAMAYI YAPAN DOSTLARIMIZADA Bİ ÇAĞRIDA BULUNMUŞ OLACAĞIZ!--BENCE DAHA ÇOK TÜRK OYUNCU YÜZÜ OLMALI--GİRİŞTE İSTİKLAL MARŞI SAÇMA OLUR YANİ MİLAN-CHELSEA MAÇI YAPARKEN İSKTİKLAL MARŞI ABEST OLUR--STADLARIN DAHA GERÇEKCİ OLMASI İÇİN UPDATE YAPILMALI--ARADA ÇOK KISA GELEN İSPANYOL SPİKERİN SESİ KESİLİP YERİNE NE KONUŞULUYORSA O KONULMALI--BENİM AKLIMA BU KADAR GELİYOR.AKLINIZA GELENLER VARSA BURAYA YAZIN.TEŞEKKÜRLER...
TollYvEr yav yapay zekaya müdahale edemez miyiz?daha zevkli bi oyun olur o zaman hiç olmazsa futbolcu önünden geçen topa ayak uzatır(ben çok sıkıntı çekiyorum o konuda):D
Sarpus buraya nie yeni konu actın anlmadım bunlar icin turkiye ligi yamaları bolumunde bi konu var zaten
iborotti21 **bence anadolu takımalarından en az iki stad yapılsa iyi olur bide anadolu takımlarının önemli futbolcularının yüzü editlense süper olur **