HellscreaM Nasıl anlaşılmıyor yaa.. Alfabe var A dan Z ye kadar ordan tıklayın şarkılar ingilizce olarak gozukecektir..Tabi siz ilk bakısta baktınız rusca hemen kapatmışınızdır.
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM Nasıl anlaşılmıyor yaa.. Alfabe var A dan Z ye kadar ordan tıklayın şarkılar ingilizce olarak gozukecektir..Tabi siz ilk bakısta baktınız rusca hemen kapatmışınızdır. ingilizce mi bende bi sorun var o zaman :)
Chenille Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ingilizce mi bende bi sorun var o zaman :) ewt infgilizce değil bende bi şey anlamadım siteden :drooling:
Venom Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR alin ingilizce ve rusca die bakin :D süper screen onur senin yazdıkların neyce:D:D:D