Uğur Yıldırım Galatasaray'a bonservisini almaları konusunda mesaj gönderdi.
Hollanda 1. Ligi ekiplerinden Heerenven'de futbol oynayan Uğur Yıldırım, Galatasaray'a mesaj gönderdi. Sarı-Kırmızılı ekibin gündeminde yer alan gurbetçi futbolcu, Cim - Bom'a gelmek için can atıyor. Uğur, "Geçen sezonun şartlarında transfer gerçekleşmedi. Bu sezon için henüz resmi bir teklif almadım. Ancak ben Galatasaraylıyım, bu takımda seve seve oynarım. Galatasaray bonservis sorunumu halletsin, ben sorun çıkarmam" ifadesini kullandı. Öte yandan İliç'in tavsiyesiyle denenen Radosavljevic beğenilmeyerek geri gönderildi.
Milliyet
Daha Önceleride Böyle Bir Söylenti Vardı Ama Bakalım.