Ryan Atwood Arkadaşlar şimdi benim kardeşim ehliyet almak istiyo. Yaşı 17. 18'e girince ehliyet alabilir mi? Yoksa 18'i bitirmek zorunda mı? Bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilirler mi?
ELECTRIFY bugün direksiyon sınavına girmiş biri olarak sölüorum...doğumundan itibaren 18 X 365 gün 6 saatin geçmiş olması gerekiyor...yani doğumundan bu yana eksiksiz 18 yıl geçmiş olması gerekir. (Motor için 17)
fifaman 18 doldurp 19 gün alcak.ben nisanda aldım.vallahi çok güzel bişey.stajer olmuyosun bide stajer davası var.ondan kurtuldum ehliyeti olmayan arkadaşlara acıyorum.
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: fifaman 18 doldurp 19 gün alcak.ben nisanda aldım.vallahi çok güzel bişey.stajer olmuyosun bide stajer davası var.ondan kurtuldum ehliyeti olmayan arkadaşlara acıyorum. valla yaa o stajer davasi cok gicik bir sey...