.ultrAslan. Besiktas:(konami formasinin üzerine kendim cizdim:D) ve cizdigim forma sizde kullanabilirsiniz pek bise yapmadim ama :p
.ultrAslan. Birde Template yaptim:D:p short pek ii olmadi ama üst taraf bayagi ii oldu diye düsünüyom yaklasik 1 saat ugrastim
pir@t€ baq bjk formandaki hata: avea lar büyüq oyunda ii durmıcaq.... yaqa sende farketmisindirki kırmızının yaından gecen çizgiler siyahla birlesmiycek cnqü siyah yapmamısın yaqaya....sortun da bacaq arasını yanlıs yapmısın sort siyah bacaq arası beyaz olmus ....
.ultrAslan. gercektede avealar okadar sanirsam dünki macta igce baktim ve bacak arasi neresi oluyo yani beyaz nerde????
pir@t€ ya kolların üstünde corabın yanında yaqanın solunda gri kısım?ok? yaqaya da dikkat et ---transparan yapmaz oyunda tam durmıcaq siyah çizgide yarıda kalıcaq ....
.ultrAslan. Galatasaray Reklam Panosu1: Galatasaray Reklam Panosu2: daha .bin e ceviremedim cünkü elimde pes yok!
Chenille Orjinal Mesajı Yazan: 'Galatasaray Reklam Panosu1: Galatasaray Reklam Panosu2: daha .bin e ceviremedim cünkü elimde pes yok! güzel olmuş
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Burak Çok güzel elinden her iş geliyo valla :) masallah de:D saolun yorumlariniz icin..