Buyrun">http://depo.herkesburda.net/programlar/winsound.rar>Buyrun/a>
besmele ile açılması gğsel ama kapanmasını sevmedim
yuh artık bişey demiyorum ben
Orjinal Mesajı Yazan: vltcn yuh artık bişey demiyorum ben
Orjinal Mesajı Yazan: vltcn
Neye "Yuh" Söylermisin.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: