Dünkü gazeteye baktım(artık bugünü Salı farz ediyorum) son 24 saatteki en şiddetli depremler diye bir bölüm var ordaki depremlerin hepsinde Bala(Ankara) yazıyordu tam **17** tane kimisi 3.1 , kimisi 2.8 , kimisi 3.6 v.s v.s... 5.3'lük depremi orta şiddetli kabul edersek ardından fena artçılar gelmiş... Bingöl'de de böyle olmuştu... Orta şiddetli depremin ardından sürekli artçılar gelmişti...