Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07
usta hala wenger bırakmak istemio diye haberler cıkıo.benim gorusm bu aşamadan sonra kaçırmazlar ellerinden.Yani &90 alırız.Bide sevgilisi hala problem herifin.Şu futbolcular transfer döneminde sevgililerinden ayrılsa her sene problm oluo.:):)
Bak arkadasım wengerin acıklamaları 1 hafta onceydi yani olaylar tekrar alevlenmeden,sende gazetelerin tv lerin doldurusuna gelme nettekilerde eski haberler her nerde olursa olsun,simdi benim kaynagı vermiyecem ama saglam oldugunu soleri,birde eger transfer olmazsa ki kız arkadsaı ikna olmak üzere,baskan bu aksama imzayı atıp yarına getirmeye calısıyo piresle sorun yok arsenalle sorun yok kız arkadası oldu gibi bise transfer bitiyo cok az kaldı b u aksam alırsın,bu basındaki hiç birsey doru degildir.Benim aldıgım kaynak bu islerle urasan birindendir,eger bu is bitmezse yada biterse veeriecm nedir ne degildir,ama simdi veremem ama bitti bitecek transfer!