sefillik Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 Ya şu foruma fenerlilerin girmesi yasaklansa cok ii olur.Sefil kardeş her gelişinde kışkırtıcı msj atıyor...:help: ya kışkırtıcı msj kardeşim çok büyüttünüz olayı bneimde komiğime gitti o kadar.yani gs o kadar büyük görüyorsunuz avrupa devim madem 32 yaşında birini niye bu kadar öttürüyonuz demekki gs avrupa değil ben bunu anlarım. halla halla. :sly:
sefillik Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Evet forum yetkilisi ilgilensin şu sefillik ile, - rep olsaydı basacaktım ona - repleri... basarsan bas niye alınıyorsunuz çokmu yalan dediklerim halla hala. yarası olan gocunur.
R@PP€R cevap vermiyorum, konuya devam edelim arkadaşlar Edit: bu yüzden cevap vermiyorum ve sizde vermeyin: Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- 2. defa mesajları siliyorum. Bir daha ki sefer mesajını sildiklerim cezalandırılacak. Kışkırtıcı mesaj yazılsa da cevap yazmayın.
B_e_C_k_H_a_M_07 usta biz sana cevap veririz ama bzm msjlar siliniyor.Çünkü son on yılda para hariç her kulvarda sizden ustteyiz.Ama sayın site yetkilileri biz bunları sayınca bizim msjları siliyor ceza alırsınız diyor.Yinede söylicem pires belki sana gore bizim alacagımız tek yıldız olabilir ama eger ki gecmiş yıllara bakarsan hagi,metin oktay,jardel,taffarel gibi oyuncuların bizde oynadıgını gorursun...
B_e_C_k_H_a_M_07 Az once lig tv haber bulteninde Piresin turkiye kapısını kapatmadıgı cok cazip bir teklif oldugu gs'nin kendisine uzak olmadıgını belirtildi.Yani baloda yok.Yonetim onumuzdeki gunlerde gidip turkiye konusunda kafasındaki on yargıları silmeye calışacakmış!!! Bana gore buyuk ihtimal ilk haftada gelemez.
Elensar77 TUrgay kıran alaylı bi sekilde ne süprizi süpriz balo işte dedi! tek bil lafım war TOPUNUZUN ALLAH BELASINI VERSİN! kcınıza kına yakın balonuzu!
B_e_C_k_H_a_M_07 usta yonetimle kavgalı olan adam bu dgmiydi.Belki ondan boyle yapmıştır.Vay be yine kandırıldık.Ah bi sesimi duyurabilsem şu yonetime
Elensar77 Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 usta yonetimle kavgalı olan adam bu dgmiydi.Belki ondan boyle yapmıştır.Vay be yine kandırıldık.Ah bi sesimi duyurabilsem şu yonetime Kandırılmadık ama AŞALANDIK!Dalga gecer gibi davrandı resmen!
Makaay Arkadaşlar sataşmalara kesinlikle cevap vermeyin verirseniz sizde suclu duruma düşersiniz.Biz zaten gördüğümüz zaman gerekeni yapıyoruz ve yapacağız... Bu arada cidden orçun'un dediği gibi bi acıklama varsa o adamı öldürmeleri lazım gs lilerin
Elensar77 Ntv de canlı yayında soledi balo baslarken! He bu arada Canaydın'ın en mutlu günüymüs,vay vay vay! Canaydının en mutlu taraftarın en kotu günü! :mad: :mad:
B_e_C_k_H_a_M_07 Takımımızın yöneticisine bakın.Eger kendi yoneticimiz bizi bole aşalarsa fenerli bjkli neden yapmasın
SuperBamm hayır bazı basın yayın organları olayı çok büyüttü işte geldi geliyor baloya gelicek. maça çıkacak 18 futbolcuyu çalımlayacak gibi şeyler hep medyada çıktı. medya sürekli olayları kışkırttı yeniden alevlenmesini istedi ki kendilerine malzeme çıksın basın transfer sezonu açıldığında başlamıştı pires gs de fln die ama sonra görüşmedikleri ortaya çıkmadı mı? bu arada yöneticiler gülüp geçiyordu çünkü onların bile bilmediği bi transfer yapılmıştı :) yani en başında asparagas olan bu haber sonradan çok büyütüldü.. fb liyim ama pires in gelmesini isterim bölece lig kalitelenme yolunda büyük bir adım atar. ama gs transferi açamadı ki kapayasın daha transfer yapamadılar ama inşallah bir yıldız getirirler.
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin Ntv de canlı yayında soledi balo baslarken! He bu arada Canaydın'ın en mutlu günüymüs,vay vay vay! Canaydının en mutlu taraftarın en kotu günü! :mad: :mad: valla uefa falan bi yere iyiki Galatasaraylı degilim diyesi geliyor insanın.Allah kolaylık versin arkadaslar ne diyim
sefillik Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 Takımımızın yöneticisine bakın.Eger kendi yoneticimiz bizi bole aşalarsa fenerli bjkli neden yapmasın yoo fenerlilerin size yaptığı ne var hep sataşan siz oldunuz. ayrıca kendi yöneticiniz size böyle yapıyorsa artık ayıp taraftarına saygısı yok. ayıp.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM hayır bazı basın yayın organları olayı çok büyüttü işte geldi geliyor baloya gelicek. maça çıkacak 18 futbolcuyu çalımlayacak gibi şeyler hep medyada çıktı. medya sürekli olayları kışkırttı yeniden alevlenmesini istedi ki kendilerine malzeme çıksın basın transfer sezonu açıldığında başlamıştı pires gs de fln die ama sonra görüşmedikleri ortaya çıkmadı mı? bu arada yöneticiler gülüp geçiyordu çünkü onların bile bilmediği bi transfer yapılmıştı :) yani en başında asparagas olan bu haber sonradan çok büyütüldü.. fb liyim ama pires in gelmesini isterim bölece lig kalitelenme yolunda büyük bir adım atar. ama gs transferi açamadı ki kapayasın daha transfer yapamadılar ama inşallah bir yıldız getirirler. :) bambam bazı yerlerde agresyonum arttı :D bazı yerlerde rahatasyonum :D