selam arkadaşlar. gkan arkadaşımızın hazırlamış olduğu top paketini kurdum.
fakat toplar bi garip oldu.renkler karıştı birbirine.bu sorunu nasıl çözebilirim.yada başka top paketini indirebileceğim bir yer var mı?
şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.