Engin-gs Avustralya'da çok fena şeyler var ya. Her türlü böcek , örümcek , sürüngen türünün en tehlikelileri orası. Adamlar bir de çıplak dolaşıyorlar orda.
FloGaL ya varya bu kesin montaj yoksa bu olay gerçek değil nanmayın böle şeylere afrikadamı yaşıoruz orda biile yoq örümcek ısırdıı sonra adamın eli kesilcek yok yaa
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis amerikadadir garanti... teknolojik örümcek deil olm bu abd de japonya da olsun daha çok tropik bölgelerdedir. die düşünüyorum..
Pentagram_15 Benim bildiğim rotten'deki görüntüler birebir orjinal. Ama yanılıyorda olabilirim. Düzenli olarak takip ediyorum bazı güncel fotoğraflarda oluyor. Saddam Hüseyin'in oğulları gibi.