Ben kendimi övmüyom hasan abeylede konuştum beraber iş birliği içerisinde yapacaz vede ben hala onun yapmış olduğu türkçe sipikeri kulanuıyorum ben sizlerin görüşünü aldım okadar anladım ki hepiniz bir lider seçmisiniz bakalım ilerde ne olucak ben hasan abinin yapmış olduğu işleri beğeniyorum beğenmiyor değilim ama sizlerin bu görüşünden sonra...
neyse ben halen de uğraşıyorum beraber umarım bişeyler yaparın %100 türkçe gibi falan byeee:) Dediğim gibi kendimi övmüyorum ezilmekte istemiyorum