Vice City oynayanlar bakalım bu şarkıyı hatırlayabilecekmisiniz.Toto-Africa herhangi bir radyoda çalıyodu artık sizin bileceğiniz iş.İşte link alın indirin.http://www.mikrobos.szm.sk/data/mp3z/t7.php reklam değil ha bu linkte toto-africa yazanı indirin.Hadi bakalım biraz maziye. :) :p