ysf1903 beyler benim bi save dosyam war ucus okulu we ucaklı bi bolum orayı biturlü gecemedim :,( o bolumleri bana gececek warsa msn inizi werin dosyayı atarım simdiden sağolun :D :D :D :D
VERONA yaaa banada %52'si bitmis bi save yollarmisiniz oyunu bitirdim ama tekrar oynayinca çok ugrasmak istemiyorum lütfen yaa :confused: :silah: siyabendyasar@hotmail.com