Evet beyler..şu oyunda hemen hemen herşey editlendi...formalar,bayraklar,pankartlar,toplar,kramponlar vs....
Tek eksiği sadece stadlar kaldı..Hatta imkansız gibi görünen spiker bile yapıldı hasan abimiz tarafından...Sadece tam anlamıyla yapılamayan stadlar kaldı..Konami neden böle bi metod kullanıo stadlarda acaba..editlenmesi bu kadar zor...Bide stadları editleyebilsek birebir stadlarımızda oynayabilsek şu oyunu varya...Bilgisayarın başından kimler kalkar çok merak ediyorum valla...Ah ulan AH!!! :confused: