Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
:) sen kontratı biten bi yıldızı kat kadrona klübü kurtarırsın merak etme :);)
ronaldo(real madridli) , santana , camanoresi , voronin , lauren robert , tommasi gibi yıldızlar var. ben 20 - 40 miyon euro transfer demiyorum. fm 01-02 de david beckhamı barcelonaya 140 milyon dolara satmıştım. klübü satsam o kadar etmez dediğim buydu...
ronaldoya 25 milyon euro verdiler.