Takımda kesinlikle disiplin yok, küçük takımları çok küçümsüyoruz, rehavete çabuk kapılıyoruz, maçı kolay bırakıyoruz, Eric Gerets bunu toparlar inşallah, transfersiz diyoruz ama birazda bu işin içinde şike seziyorum, hakemler tarafsız olursa o zaman transfersiz şampiyon olunur. Yine de orta sahaya ve sağ ile sol beke takviye lazım...