WaRCrafT sende herşeyi eleştiriyosun kardeş böyle güzel resimlerden güzel yorumlar çıkartılabilir örneğin benim gibi bi adam böyle konu açılsa o fotoyu ömür boyu saklar.belki benim gibi dusunenlerde var
blackeagle8 beko dogru söylüyo her üclüyü konu yapsk forum kalmaz biraz daha önemli konuları tartışalm.
WaRCrafT ok beyler böyle bir konu açtığım için sizden özür diliyorum. ya kusura bakmayın 2 defa gönderdim.