arkadaşlar bişey soracam. uçuş okulundayım. biraz geçtim. mesela sıkılıp okulu bırakıom şehirde falan dolaşıom hemen toreno arayıp uçmayı öğren falan filan dio. en sondada bu seni son uyarışım dedi. şimdi;
1- Son kez uyardı bizi yoksa okula gitmezsek görev falanmı bitio yapamıozmu yoksa görevlerini?
2- Hemenmi bitircez okulu yoksa nezaman yaparsak oluomu?
3- illa okuldamı geliştircez skilleri yoksa devamlı uçup skilli full yapınca kabul ediomu?
4- bi bilen cevaplasın lütfen. :)