CANARY 54 Orjinal Mesajı Yazan: Suffiyun "Göklerde ve yerde bulunan her şey Allah'ı tesbih etmiştir. O, Aziz'dir, Hakîm'dir" (el-Hadîd, 57/1 ). "Yedi gök, arz ve bunların içinde bulunanlar, O'nu tesbih ederler. O'nu övgü ile tesbih etmeyen hiç bir şey yoktur, ama siz onların tesbihlerini anlamazsınız. O, Halîm'dir, çok bağışlayandır" (el-İsrâ, 17/44) . AVUSTURALYADA SECDE ETMİŞ AĞAÇ GÖVDESİ
CANARY 54 http://img266.imageshack.us/img266/5563/bulut4gd.jpg"> Yer ve Gök ALLAH(C.C.) iftaharla söz ediyor
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Suffiyun "Göklerde ve yerde bulunan her şey Allah'ı tesbih etmiştir. O, Aziz'dir, Hakîm'dir" (el-Hadîd, 57/1 ). "Yedi gök, arz ve bunların içinde bulunanlar, O'nu tesbih ederler. O'nu övgü ile tesbih etmeyen hiç bir şey yoktur, ama siz onların tesbihlerini anlamazsınız. O, Halîm'dir, çok bağışlayandır" (el-İsrâ, 17/44) . ya ölede şimdi burdaki olayla fazla alakası yok bence..burda biz fotoşop olduunu iddiaediyoruz..
cracks http://img266.imageshack.us/img266/5563/bulut4gd.jpg"> Yer ve Gök ALLAH(C.C.) iftaharla söz ediyor bak işteee.bu kesinlikle fotoşop..resmin en sağı simsiyah..en solu bembeyaz.soldan ışıkmı tutmuşlar sence.sora bu efekti fotoşopta çok rahat verirsin...
Suffiyun Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya ölede şimdi burdaki olayla fazla alakası yok bence..burda biz fotoşop olduunu iddiaediyoruz.. Peki..Siz öyle "iddia" edin inşaAllah güzel kardeşim..Allah razı olsun..Selametle inşaAllah.. Vesselam
CANARY 54 Orjinal Mesajı Yazan: cracks bak işteee.bu kesinlikle fotoşop..resmin en sağı simsiyah..en solu bembeyaz.soldan ışıkmı tutmuşlar sence.sora bu efekti fotoşopta çok rahat verirsin... Kardeş maksat inkar etmek olduktan sora iş kolay bu dünyada photoshop aslında çamlıcadan gün batımındanda sağdan soğal sanki ışık veriyorlar gibi oluyor farkettin mi????? :confused: :rolleyes:
cracks ya ben burda eleştiri yapıorum...siz şimdi beni kesin dinsiz zannediosunuz.ben kaç sene kuran kursuna gittim.kardeşim bilgisayardan çıkan resimlere fazla güvenmeyin...ama bi haber sitesinden veya gazetelerin sitesinden olursa olur.
NecromanceR Arkadaşlar acaip baydı bu konular. Neyin nerede ne şekilde yazması önemli değildir. Önemli olan kalbinizde ne yazdığıdır. Kalplerde olduktan sonra onun photoshop şeklinde itiraz edilemeyeceğini düşünüyorum. Ama bu şekilde bende bariz photoshop derim. Neyse konu çok uzadı