bymetinay ahanda link http">http://www.globalsecurity.org/eye/images/allah-1.jpg>http//www.globalsecurity.org/eye/images/allah-1.jpg
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana hocam yalnız orda God değil cud yazıyo ;) evet biraz öle olmuş
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana hocam yalnız orda God değil cud yazıyo ;) ingilizce yazmıyor heralde arapça yasıyor
cracks Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana hocam yalnız orda God değil cud yazıyo ;) abi kmiksin yaa.hahaah cud dio.arapça yazıo orda ;) abi resmen fotoşop.artık her bulduunuz resmi koymayın.fotoşopun alası.
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cracks abi kmiksin yaa.hahaah cud dio.arapça yazıo orda ;) abi resmen fotoşop.artık her bulduunuz resmi koymayın.fotoşopun alası. ama şunu da hatırlatayım bu fotoğraf dünyada tsunami olduktan sonra 9. dakikada yayınlandı bu kadar hızlı bir fotoşop olabilir mi???
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cracks peki endonezyada veya o bölgelerde çekildii ne malum!! o tarihlerde dünyada olan başka tsunami biliyor musun ayrıca istersen fotoğraflarla karşılaştır. ama tsunaminin hangi bölgesinde çekildiğini unuttum. ama haberde sölediler
cracks Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM o tarihlerde dünyada olan başka tsunami biliyor musun ayrıca istersen fotoğraflarla karşılaştır. ama tsunaminin hangi bölgesinde çekildiğini unuttum. ama haberde sölediler ya olamaz die bişe yok tabiki olabilir..benim inancım tam ama olmayabilirde..yanlışmı düşünüorm
GOZİT Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM ama şunu da hatırlatayım bu fotoğraf dünyada tsunami olduktan sonra 9. dakikada yayınlandı bu kadar hızlı bir fotoşop olabilir mi??? belkide birinde önceden vardı tsunami olunca arşivinden çıkardı koydu olamaz mı?
SuperBamm yahu ne kadar dar düşünüyorsun arkadaş. ayrıca öyle bir tsunami olması lazım üzerine photoshop ile yapması için.
Spocket Photoshop derken neden o kanıya varıldığını yazsalarda, bizde anlasak... öyle olmuyo "photoshop"... şurda gölge hatası, şurda ışık hatası, şurda hede hatası, fizik kurallarına aykırı gibi, şeyler yazın da herkes tespit etsin photoshopluğunu...