arkadaşlar bir sorum olacak; we turkada kanla logosu vede maç skor göstergesi olayını nasıl değiştirebiliriz ,neden mi çünkü bence önceden deha iyiydi şu radarı silemiyoruz yada silsek bile önceki radarı yok etme yaması ile ntv logosunun yerine WEFA diye birşey cıkıyor hiçde hoş olmuyor bence logosuz oynamak daha iyi çözümü bilen birisi varmı arkadaşlar...
Saygılarımla...