safak88 benim buradan sağ click ile kayıt ettiğim dosyalar bmp formatında olmuyor o formalrı oyuna nasıl sokucam wepes graphic studio hata veriyor formayı sectiğimde nasıl yapabilirim............ :sly:
Mc.Speedy graphic studio dayken sağ tıkla change color depth de decrease to 8 bit de siyah tusuna bas sürükle
BlackGS safak88 png formatında kaydediyorsa graphic studioyla hiç ayar yapmadan at hiç hata vermez o zaman.