BORDO BERE bana oyundaki stadların AFS Explorer ile export edebilecegim yada import edebilecegim dosyalarını söylermisiniz.acil lazım arkadaslar.WE TURKA da santiago barnebeu hatalı calısıo bende.offffm yaaaaaa