Tekmelik faturası!
Siyah-Beyazlılar, yeni sezon hazırlıklarına dün yaptıkları tek idmanla devam etti. Programda 17.00’de gözükmesine karşın, antrenmanı 18.00’e alan teknik direktör Rıza Çalımbay, geçtiğimiz günlerde açıkladığı yasakları da hayata geçirdi. İki gün önceki çalışmada, futbolcuların tekmelik takmadığını gözlemleyen Atom Karınca, dünkü idman öncesi faturayı kesti. Oyuncular, antrenmandan önce kendilerine verilen 100’er Euro’luk cezayı ödedi.
İki saat istirahat
Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’ndeki çalışmaya Goncalves Da Silva Ailton, Sergen Yalçın, Murat Şahin ve Tümer Metin dışındaki bütün futbolcular katıldı. Isınma hareketleri sonrasında hafif tempolu çift kale maç oynatan Çalımbay, daha sonra takımını kampa aldı. Bugün sabah İzmir’e gidileceği için talebelerini evlerine göndermeyen Rıza hoca, idman sonrasında da, bütün oyuncuların en az iki saat istirahat etmesi konusundaki son uyarısını yaptı