WE TURKA da San Tiago Barnabeu stadı nedir öle ya.tam bir fiyasko.bukadr güzel bir oyunun icinde kan çibanı gibi kalmış.sırıtıyor cok fena.abi edit sorunu falan var galiba stadda.keske koymasaydınız.sadece oyunu bozan tek sey ne derseniz bende BU STAD derim.sinekte kücüktür ama migde bulandırıo :(:(:(